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セミナー情報掲載手順 / How to Post Seminar Information

  • 2015-12-22 (火) 14:51

【定例セミナー】
最初に、Form-1で定例セミナーの登録を行なってください。定例セミナーのご案内ページに掲載します。
そのうえで、毎週金曜日(休日の場合は前執務日)正午までに、翌週のセミナー情報をForm-2にて送付してください。
毎週金曜日午後、セミナー情報ページに掲載し、メール配信します。

【臨時セミナー】
毎週金曜日(休日の場合は前執務日)正午までに、翌週のセミナー情報をForm-2にて送付してください。
毎週金曜日午後、セミナー情報ページに掲載し、メール配信します。
(Form-1の送付は不要です。)

《注意》
※ Form-2は、翌週 月~日曜日に行われるセミナー情報をご記入ください。
※ Form-2の受付締切は、毎週金曜日(休日の場合は前執務日)正午です。締切を過ぎたものについては、掲載・配信を致しかねますので、ご了承ください。
※ Form-1・Form-2ともに、様式(項目名/ : (コロン) / 空白 等)を追加・変更しないようお願いします。
※ 様式は日本語または英語いずれかを使用してください。
※ Form-2世話人の連絡先のうち、E-mailと内線については、web掲載せず、メール配信時のみ記載します。
※ 定例セミナーの登録内容に変更が生じた際は、変更箇所を研究支援係( kenkyu@nao.ac.jp )までお知らせください。
※ 最終開催日から3年以上経過した定例セミナーは、定例セミナーのご案内ページより削除します。

 

【Regularly Scheduled Seminars】
Please fill in Form-1 and send it to the Research Support Section in advance. We will post the information on the Regularly Scheduled Seminars Page.
In addition to that, please fill in Form-2 and send it to the Research Support Section by noon on the Friday before the day on which a seminar will be held. In case the Friday is a holiday, please send the form by noon on the last business day before that Friday. We will post the information on the Seminar Information Page and announce it by email.

【Sporadic Seminars】
Please fill in Form-2 and send it to the Research Support Section by noon on the Friday before the day on which the seminar will be held. In case the Friday is a holiday, please send the form by noon on the last business day before that Friday. We will post the information on the Seminar Information Page and announce it by email.

《Notices》
– Please fill in Form 2 with the information for the seminars which will be held in the interval starting from the next Monday through to the next Sunday.
– The deadline for submitting Form 2 is Friday noon or noon on the last proceeding business day. We don’t accept forms sent after the deadline.
– Please don’t add or change any items, colons, spaces, etc. written on the forms.
– You can use either the Japanese or English forms.
– The facilitators’ email addresses and telephone extensions written on Form 2 will be announced only by email; they will not be posted on the web.
– Please notify the Research Support Section (kenkyu@nao.ac.jp) of any changes in the Regularly Scheduled Seminar Information.
– We will delete the Regularly Scheduled Seminar Information without notice if three years have passed since the last time when the seminar was held.

件名/本文様式
送付先 : kenkyu@nao.ac.jp
ショートカット
(デフォルトのメール設定を行っている方)
Form-1
定例セミナー登録フォーム
件名 : 【定例セミナー登録】
キャンパス:三鷹 野辺山 水沢 岡山 ハワイ その他()
セミナー名:
内容(2~3行程度):
曜日:
時間:
場所:
使用言語:日本語 英語
世話人の連絡先
-名前:
-所属:
-E-mail:(任意)
-内線:(任意)
備考:(任意) テレビ参加の可否、その情報など

Form-1
(Japanese)
Subject: 【Registration for Regularly Scheduled Seminar】
Campus:Mitaka, Nobeyama, Mizusawa, Okayama, Hawaii, etc()
Seminar:
Content(in a few lines):
Day of the week:
Time:
Place:
Language:Japanese, English
Facilitator
-Name:
-Affiliation:
-E-mail:(optional)
-Telephone extension:(optional)
Comment:(optional) Attending by Video conference system acceptable or not, and related information (IP address etc.)

Form-1
(English)
Form-2
翌週セミナー情報フォーム
件名 : 【翌週セミナー情報】
キャンパス:三鷹 野辺山 水沢 岡山 ハワイ その他()
セミナー名:
定例・臨時の別:
日時: 月 日( 曜日) 時 ~ 時
場所:
講演者:
所属:
タイトル:
Abstract:(optional)
世話人の連絡先
-名前:
-E-mail:
-内線:
備考:(任意) 使用する言語、テレビ参加の可否、およびその情報など

Form-2
(Japanese)
Subject: 【Information about next week seminar】
Campus:Mitaka, Nobeyama, Mizusawa, Okayama, Hawaii, etc()
Seminar:
Regularly Scheduled/Sporadic:
Date and time:
Place:
Speaker:
Affiliation:
Title:
Abstract:(optional)
Facilitator
-Name:
-E-mail:
-Telephone extension:
Comment:(optional) Language, attending by Video conference system acceptable or not, and related information (IP address etc.)

Form-2
(English)

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